Gemengd/romantisch weekend

Het was weer zover voor een gemengd weekend. Vrijdagavond kwam cupido langs met een trouwend koppel. Hij vond dat er te weinig liefde in de wereld was. Om de liefde bij de leden naar boven te halen werden ze gekoppeld met elkaar door professionele matchmakers. Eens de leden gekoppeld waren speelden ze spelletjes om elkaar te leren kennen. Tot slot ging elk koppel op huwelijksreis in het donker bos.

zaterdag werden er vragenlijsten uitgedeeld. De koppeltjes konden op die manier elkaar beter leren kennen. Vervolgens speelden we nog meerdere spelen om iedereen met elkaar te laten binden. In de namiddag speelden de jv’s en jong gidsen een heroïsche zeeslag. Eens terug gekomen van de veldslag werd er een quiz gepresenteerd door de matchmakers om de kennis van de vragenlijst over je partner te bevragen. De winnaar van de quiz mocht de openingsdans inzetten tijdens het feestje.