De JV’s gaan voor een weekend bij een sekte

Afgelopen weekend trokken de JV’s samen met hun vrouwelijke tegenhangers de JOGI’s naar Schriek. Daar hadden ze een mooi gezellig KLJ gebouwtje geboekt, maar bleek nu dat er een dubbele boeking was met een lokale sekte voor dat weekend. De JV’s en JOGI’s loste dit op door zich tijdelijk deel te doen uitmaken van de sekte. Wanneer één van de sekte leden werd vermoord was het ook hun opdracht om deze dader te vinden en er voor te zorgen dat  de sekteleden niet meer lastig gevallen werden. Hiervoor was er een goede samenwerking tussen de JV’s en JOGI’s nodig, en uiteindelijk slaagde ze er in om er achter te komen dat een paar lokale boeren uit buurt de daders waren. Deze versloegen ze in het donker en nadien werd deze overwinning gevierd met muziek en chips.

Leuke kiekjes van dit weekend kan je hier terug vinden.