JV GAME

Vorige zondag stonden vier gemaskerde mannen de JV’s op te wachten in het lokaal. Ze dwongen de JV’s mee te doen met hun spel tegen elkaar voor een mysterieuze prijs. Als eerst moesten ze één twee drie piano spelen over een groot veld terwijl er een tijdslimiet was. Na dit vermoeiende spel kreeg elke JV een koekje waaruit ze een figuurtje moesten breken met een naald. Dit bleek een moeilijke opdracht te zijn, want er waren maar een drietal JV’s die hierin slaagden. Daarna moesten ze zich opdelen in teams om een touwtrek wedstrijd te doen in een modderig veld waarbij velen van hen onderuitgleden. Om hier wat van te bekomen werd er even een rustige 1 tegen 1 knikker wedstrijd gehouden waarbij steeds de verliezer terug opnieuw moest spelen tegen een andere verliezer. Vervolgens moesten de JV’s om te beurt proberen een brug van bakken en bidons oversteken zonder de grond te raken. Maar hierbij was er een catch, als ze op de verkeerde bidon of bak zouden gaan staan werd deze onder hen vandaan geschoven. Als finale was er een grote stoelendas waarbij de verliezers van de vorige spelen een handicap kregen naar gelang hoe vaak ze verloren hadden. Zo was er een JV die geblinddoekt moest spelen en zelfs één iemand die met een hand op zijn rug moest spelen. Op het einde bleef Warre D. over als winnaar en mocht hij de prijs mee naar huis nemen.

Foto’s van deze wedstrijd kan je hier terugvinden.