Kapoenen en de boze bikers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Afgelopen zondag zijn de kapoenen opgeroepen door Branco de dorpsgek, deze had namelijk het probleem dat hij een motor had bekrast van de Ruige bikers-club “De bingos”…

Ze werden door Branco gerecruteerd om een eigen mega stoere motorbende te starten. Hiervoor moesten ze eerst bewijzen dat ze mega sterk waren en dat ze als een ploeg konden samenwerken!

Eens ze dit konden bewijzen, hebben de kapoenen het clubhuis van de Bingo’s binnengedrongen met hun eigen stoere legendarische bike.

Hier hebben ze de Bingo’s misleidt met een echte bikers drank, de bikers hebben deze onderschat waardoor de kapoenen de mega ruige bikers hebben verslaan !

Voor de foto’s van de vergadering kunt u op deze link klikken.