The Road to Sweden

Zoals u al wist uit vorige artikels gaan de verkenners dit jaar op buitenlands kamp naar Zweden. Bij zo een buitenlands kamp komt er natuurlijk veel bij kijken. Om dit allemaal wat dragelijker te maken zamelen wij met de verkenners geld in. Dit niet enkel met onze Carwash & Zomerbar het laatste weekend van juni, maar ook door onze diensten aan te bieden als tappers, garçons, afruimers en afwassers.

U kan ons dus inschakelen voor trouwfeesten, verjaardagsfeesten, communiefeesten en eventueel andere feesten waar u een helpende hand mist. Vorige zondag bemanden we met de verkenners en leiding nog de toog op een nieuwjaarsreceptie in Rumst.

Kan u onze hulp gebruiken? Aarzel dan niet om te mailen naar verkenners@scoutsrumst.be of stuur ons een berichtje via de pagina van Scouts Rumst op facebook.