Dia-avond

Beste leden,ouders en sympathisanten

Onze jaarlijkse dia-avond komt steeds dichter en dichter, maar hoe zit dat nu eigenlijk met de speeluren van de shows? Wat staat er allemaal op de menukaart? En is het mogelijk om een aandenken te kopen aan het bangelijke kamp?

De eerste van de reeks shows zal van start gaan om 19u. U rekent best een 45 tal minuten voor de totale duur van de voorstelling. De eerste show loopt dus af om 19u45 aaneensluitend start de tweede show en die eindigt op haar beurt dan om 20u30 etc.

Voor degene met een klein hongerke voorzien we porties kaas en/of salami en natuurlijk ook versgebakken frituursnacks.

En voor de dorstigen onder ons is er aan keuze geen gebrek. Op vlak van alcholische dranken bieden we het volgende aan: Duvel, Vedette, Gouden Carolus tripel, kriek, witte wijn en cava. Natuurlijk schenken wij ook non-alcholische dranken en de keuze bestaat hier uit: bruis-en mineraal water,cola, Fanta, Fuze Tea en Sprite. Dit allemaal aan zeer democratische prijzen.

Wenst U een aandenken aan het geweldige kamp aan te schaffen en tegelijkertijd ook de kapoenenkas te spijzen? Twijfel dan zeker niet om onze gepersonaliseerde scouts-sticks aan te schaffen. Op deze USB-sticks vind U de volledige show terug. De sticks hebben een capaciteit van 16GB dus U kunt onze scouts-sticks nog gebruiken voor talloze andere doeleinden,als dat geen investering is! De prijs van een USB-stick bedraagt 8 euro. Alvast nen dikke merci!

Hopelijk zien we jullie zaterdag!

Ne stevige linker

De kapoenenleiding